חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ניתן לשחזר מידע מכל מכשיר?

שחזור נתונים הוא תהליך של הצלת נתונים מהתקן אחסון, כגון כונן קשיח, שהתקלקל או ניזוק.

שחזור נתונים יכול להתבצע בעזרת כלים וטכניקות שונות. סוג הנתונים וחומרת הנזק יקבעו באיזו טכניקה ייעשה שימוש.

שני הסוגים העיקריים של שחזור נתונים הם לוגיים ופיזיים. שחזור נתונים לוגי מתבצע על ידי סריקה לאיתור שגיאות במערכת קבצים או קבצים שאבדו בספריות, בעוד שחזור נתונים פיזיים כרוך באחזור מידע מרכיבי חומרה פגומים כגון כוננים קשיחים או שבבי זיכרון.

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתרצה לשחזר את הנתונים שלך. אולי תרצה לשחזר את הנתונים שלך בגלל שמחקת אותם בטעות, או אולי בגלל שהכונן הקשיח קרס ואתה לא יודע מה לעשות.

ישנן דרכים רבות ושונות שבהן אתה יכול ללכת לשחזור הנתונים שלך. אתה יכול להשתמש במערכת גיבוי, למשל, שתאפשר לך לשחזר את הקבצים שנמחקו מהמכשיר שלך לפני שהוא ניזוק.

איך עובד הליך שחזור נתונים?

שחזור מידע הוא תהליך של חילוץ נתונים ממכשיר אלקטרוני או מדיית אחסון. ישנן דרכים רבות ושונות לשחזור נתונים, אך השיטה הנפוצה ביותר היא שימוש בתוכנת שחזור נתונים.

השלב הראשון של ההליך הוא זיהוי איזה סוג של אמצעי אחסון שימש לאחסון הנתונים. אם זה היה כונן קשיח חיצוני, אז אתה צריך לחבר אותו למחשב שלך ולגלות באיזו מערכת קבצים הוא משתמש. אם זה היה תקליטור או DVD, אז אתה צריך לברר אם יש שריטות כלשהן על פני השטח ואם הן עמוקות מספיק כדי שהן עלולות לפגוע בדיסק ללא תיקון.

אם אינך יכול לזהות את סוג מדיית האחסון, תצטרך לחפש אילו קבצים נוצרו או שונו בסביבות התרחשות הבעיה במכשיר שלך ולראות אם יש

שחזור נתונים הוא תהליך של הצלת נתונים מהתקן אחסון, כגון כונן קשיח או כונן מוצק, שהתקלקל עקב כשל בחומרה או סוג אחר של נזק.

על מנת לשחזר נתונים, צריך להבין אילו סוגי נתונים מאוחסנים במכשיר האחסון וכיצד הם מאורגנים. צריך גם לדעת את סוג מערכת הקבצים שנמצאת בשימוש בהתקן האחסון. ניתן להשתמש בתוכנת שחזור נתונים בשילוב עם כלי חומרה מיוחדים כדי לשחזר נתונים מהתקני אחסון פגומים.

השלב הראשון בתהליך הוא לזהות אילו סוגי קבצים מאוחסנים בהתקן האחסון וכיצד הם מאורגנים. השלב הבא הוא לזהות את מערכת הקבצים שנמצאת בשימוש בכונן כדי שניתן יהיה לטעון עליו תוכנה מתאימה לשחזור

שיתוף

מאמרים נוספים

המזרן הישראלי הנמכר ביותר

מזרון הוא חלק מהותי מהחיים שלנו. זה לא רק עוזר לנו לישון טוב יותר אלא גם מספק נוחות ותמיכה. בחלק זה נראה את המזרן הישראלי

צרו איתנו קשר