חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המזרן הישראלי הנמכר ביותר

מזרון הוא חלק מהותי מהחיים שלנו. זה לא רק עוזר לנו לישון טוב יותר אלא גם מספק נוחות ותמיכה.

בחלק זה נראה את המזרן הישראלי הנמכר ביותר ואת מאפייניו.

המזרון הישראלי הנמכר ביותר הוא מטרנד איקאה שתג מחיר של 350$. המטרנד עשוי מקצף זיכרון והוא בעובי של 12 סנטימטרים. המשמעות היא שזהו מזרון בינוני מוצק עם תמיכה טובה לגב.

Lull הוא מותג מזרונים המעוצבים ומיוצרים בישראל. החברה הוקמה על ידי 2 אחים, ומטרתם הייתה ליצור שנת לילה טובה יותר לכולם. הם רצו ליצור מוצר שיהיה נוח, זול וידידותי לסביבה.

החברה משתמשת בחומרים ממקור מקומי והם גם שיתפו פעולה עם תוכנית המזון העולמית של האו"ם כדי לספק מזרונים לפליטים במצוקה.

המזרן הישראלי הנמכר ביותר הוא ה-Tempur-Pedic. זהו המזרן הראשון שנוצר מחומר פטנט הנקרא קצף זיכרון. החברה הוקמה על ידי מהנדס בשם יוהאן לונדגרן, שחיפש פתרון לבעיות הגב שלו. הוא גילה שלחץ על עמוד השדרה שלו מהישיבה על כיסא משרדי כל היום גורם לו לאי נוחות, אז הוא רצה למצוא דרך להקל עליו.

למה ההישראלים אוהבים מזרנים אורטופדים?

בישראל יש ביקוש רב למזרנים אורטופדיים. הרבה אנשים מעדיפים אותם כי יש להם הרבה יתרונות בריאותיים. הם נועדו לספק נוחות ותמיכה מרבית לעמוד השדרה ושאר חלקי הגוף.

ההסכמה הכללית היא שמזרנים אורטופדיים מאפשרים לאנשים לישון טוב יותר, מה שאומר שהם מתעוררים בהרגשה טובה יותר מאשר היו ישנים על מזרון רגיל.

מזרונים אורטופדיים עשויים מסוג קצף מיוחד שנועד לספק תמיכה. הוא עשוי גם עם שכבת ג'ל מקררת הניתנת להסרה ולכביסה. קצף זה עשוי להתאר סביב הגוף, מה שהופך אותו לנוח יותר.

המזרנים האורטופדיים בישראל ידועים גם בכך שהם משתלמים למדי, מה שאומר שאנשים רבים שזקוקים למזרן חדש יכולים להרשות לעצמם.

מזרונים אורטופדיים נועדו לספק הקלה בכאבי גב, צוואר ומפרקים. הם מציעים חווית שינה מותאמת אישית יותר עם רמה גבוהה יותר של נוחות.

מזרונים אורטופדיים מיוצרים גם עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתמיכה המובנית במזרן. זה כולל סלילים עם כיסים המאפשרים זרימת אוויר וקירור עבור הגוף שלך, כמו גם קצף זיכרון שתומך ותואם למבנה הגוף שלך.

שיתוף

מאמרים נוספים

איזה עסקים צורכים שירות סריקת מסמכים?

סריקת מסמכים היא שירות המשמש עסקים רבים. השימוש הנפוץ ביותר עבור שירותי סריקת מסמכים הוא דיגיטציה של מסמכי נייר והפיכתם לזמינים באינטרנט. ישנם יתרונות רבים

צרו איתנו קשר